Gnäll.


Näe nu är jag fruktansvärt less på att jobba. Jag vill ju vara ledig innan jag börjar plugga igen, men icke.  Har jobbat tre dagar i rad nu, och nä det är inte så farligt! Men har fem dagar i rad kvar också att jobba. Och börjar bara sent en dag av dom dagarna annars är det klockan 7 som gäller. Och det tycker faktiskt jag är jobbigt! Sen är jag ledig en dag och sen jobbar jag mina två sista dagar på lindgården. Har haft en jättebra sommar där även i år, men efter den här veckan så känns det såå skönt att man snart har jobbat klart.

Har också fått min dator nu, och den är självklart störd. Varför ska det alltid bli nå fel med saker som jag beställer på internet?! Har ringt 3 gånger om den sen i tisdags. Och idag när vi ringde ännu en gång så sa dom att vi skulle åka med den till elgiganten och lämna in den där. Dom fixade lite på den sen fick jag tillbaks den och for hem och startade den. Den funkade jättebra och jag tänkte bara för ett tag sen att nu blir det nog inge mer strul. Men så jväla fel jag hade då! då börja den självklart att krångla! Nu är jag skapligt less... jag går och lägger mej.

Kommentarer
Postat av: madde

Men sluta gnäll ;) du e faktist vuxen nu :D

2009-08-09 @ 08:20:47
URL: http://rappelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0