Back in town.

Ja då var man hemma igen då. Konstig att säga hemma, har lite svårt att bestämma mej vart hemma egentligen är, men nu menar jag i linköping  Sundsvallsvisiten var trevlig. Kul att få träffa alla igen även om det inte var sådär jättelängesen sist. Ja imorgon är det ny vecka och återigen skola. Och sen är det ju senast imorgon  som jag ska få min dator med, men man vet ju aldrig. Skulle ju ha fått den för snart 2 veckor sen så ska absolut inte hoppas för mycket! Totalt störda människor som jobbar på det där stället!

Ja nu är malin och niclas i turkiet och kommer hem natten till söndag. Känns väldigt tomt här, men jag har ju det jag gör den här veckan, jag ska plugga,plugga och plugga.

Näe om man kanske ska ta och krypa ner så man kommer upp imorgon! Kanske återkommer imorgon.

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0