Turkiet.


Har vart grymt mycket krångel med resan men nu är allt klart! Har bokat resan och tåg hem nu idag. Så på fredagnatt rullar vi (jag,malin,lina och sanna) neröver mot Arlanda och tar sedan flyget ner till Turkiet klockan 10:40! Om jag inte missminner mej! :P Ska bli så grymt skönt att ligga i solen och glassa och dricka öl! Och med dom tre bästa dessutom! :) Kul!

Så imorgon blir det tvättstugan och sen blir det en sväng ut till Birstacity med Lina och Malin för att inhandla sollotion och allt vad det är. Kanske det blir nått linne också..  Är sugen på att köpa en ny bikini också, men det kanske inte finns så många längre?

Nu ska jag gå och knarka lite hostmedicin, bricanyl och nässpray så jag blir bra innan vi åker! Sen blir det sängen.

Natti!

    
Titta och njut på dom fräääna som åker på lördag! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

ja man kan ju säga ÄNTLIGEN, nu är klart. detta jävla strul med allt. nu äre bara att vänta :P

2008-09-25 @ 02:08:26
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0