Söndag.

Jag är trött,trött,trött! Fundera på att lägga mej på soffan och kika på någon film.

Helgen har iaf varit lugn och skön. I fredags satt vi först hemma hos malin och käkade CH-sallad och sen  tog jag, lina och maria en sväng upp till ånge och drack vin, eller jag och maria då. Först kikade vi in hos Marias kompis som hade fest, sen rullade vi vidare till erik och joinade han och magnus. Sen bar det av hemöver. När Lina ska släppa av mej så står det världens myskokarl utanför porten bredvid min. Han stog bara och tittade på oss med, och såg helt psyko ut. Så lina fick skjutsa mig till baksidan så jag fick gå in källarvägen istället. Han måste vart galen karln!

Igår blev det bara lugnt, klev upp vid 2-tiden, klädde på mej och for och handlade med mammi och mormor. Sen blev det bara lugnt med lina och maria. Vi skulle se på film men blev aldrig av så då for vi till emma istället och kikade på tv sen blev det kväll.

Har inte en aning om vad det blir ikväll. Kanske blir nån film. Jobb imorgon 9-15 på en ny avdelning, vill inte vara där egentligen! menmen..

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0