Måndag.


Vaknade kvart över åtta imorse och kände mej jättepigg. Gick upp en sväng och kikade i tidningen och gick ut och rökte. Tänkte att jag skulle putsa fönstret i sovrummet men la mej i sängen och kikade på top model istället. Men sen somnade jag såklart om vid halv 10-tiden och sov till halv 2.. Förstår inte hur jag kan vara så trött jämt..

Nu på kvällskvisten har sanna,malin,lina och emelie varit hit och druckit kaffe och ätit rabarberpaj, sen så bokade vi om resan igen. Är bara att hoppas på att det kommer finnas platser kvar, men vet inte om jag så sugen på att åka med detur längre när malin sa att dom på fritidsresor inte rekommenderade att man åker med detur för dom underhåller inte planen så bra.. Men det kan ju också vara för att dom själv ska sälja bättre! Menmen störtar man så störtar man! Då är det menat att man ska det tror ja.

Imorgon ska jag försöka komma upp i tid. Sen så blir det till att hjälpa mormor och morfar med flytten. Sen tänkte jag plocka på mej lite grejer därifrån också, såsom glas och sånt. :)

Men nu blir det sängen!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja det är bäst du plockar på dig om du ska flytta xP

2008-09-16 @ 19:01:49
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

optimisten 8-)

2008-09-17 @ 20:48:10
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

Hallå.. Det är faktiskt FREDAG IDAG!

ffs

2008-09-19 @ 10:20:32
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0