trött.


Har vart en superlugn helg.. Skönt! Fredagen började med en liten promenad runt granlo med mecke och bajslina. Tog en snabbdusch och sen for mammi, jag och lillebror ut till birsta och fikade och mammsen handlade det sista till utlandsresan. Kom hem och käkade hemmagjord pizza och kikade på idol, sen blev  det en sväng till lina som var hemma hos emma, satt där och käkade glass och bara myste framför teven resten av kvällen.

Igårmorse blev det en sväng ut till tösta, hälsade på Else Marie och Tore och bytte till vinterdäck och satt och surrade släkt. Hon håller på och släktforskar, så fick höra en hel del historier om släkten. Intressant! Skjutsade också ut mammsen till Midlanda. Sen blev det lugnt resten av kvällen eftersom det stog jobb 7:30-18:30 på planeringen idag.

Var bajstrött och jätteseg när klockan ringde, ville bara ligga kvar och sova. Och inte var det lättare att kliva upp när det var svinmörkt ute. Men pallrade iaf mej upp och gjorde mej iordning, och for och hämtade bror som skulle vara hundvakt och skjutsade hem han hit. Sen har det bara vart jobb, jobb och åter jobb hela dagen!

Imorgon står det tvätt på schemat, 11-15. Får se om det hinns med en sväng ut till birsta också för att kika på någon present till mamma.

Näe men nu ska jag sortera tvätten sen blir det sängen!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Malin

FFS. ingen heter bajs före sitt namn mer än jag, jag är bajsmalin ;D

2008-10-20 @ 23:54:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0