Härnösand.


Kan ju börja lite smått om helgen. På fredag förmiddag blev det en först en sväng på stan med lina och lite senare så joinade jag madde på stan. Gick och handlade superfina glas till lina i födelsedagspresent.  Sen så spenderades kvällen hemma hos linas mami och papi där det var tårtkalas. Riktigt goda tårtor var det kan jag säga! mums. Senare mot kvällen när alla åkt hem så tog vi nått glas vin ute på balkongen och satt och surra en massa.

Klev upp vid 10-tiden på lördagmorgon för att skjutsa mormor och morfar till tåget. Nu blir dom borta till 22:a december, kommer sakna min momma. Vill också åka till turkiet igen, till solen och värmen. På lördag åker även mami dit och hälsar på dom i en vecka. Efter vi sagt hejdå till dom skickade jag in mor på boa för att handla öl och godricka till helgen. Kom hem och tog en snabbdusch innan jag och lina skulle hämta david och tobbe på tågstationen. For hem till lina och drack Asti och käkade återigen lite smörgåstårta. Lite eftersom började folket rulla in och vid halv 8-tiden kom sanna, jocke och sandra och hämtade mej,david och tobbe och så for vi mot pipeline för att kika på för full hals. Det var riktigt bra! Sen åter hem till lina och fortsatte festa. Riktigt trevligt hade jag! :)

Klev upp vid halv 2 igår. Gick hem till lina och hjälpte till med städning och diskning. Riktigt mycket disk och riktigt rörigt var det. Men sen vart det skinande rent när vi var klar! Sen blev det Willys med mammsen. Och lite senare en sväng ut till malin på alnö för att kika på lillhunden med lina. Guu så söt!

Idag har jag varit upp till Härnösand med kicki, gått lite på stan och blivit bjuden på lunch. :) Var också på Dollar$tore. Första gången jag var där, riktigt rolig affär med grymt mycket grejer och väldigt billiga grejer dessutom. 

Näe, nu orkar jag inte skriva någe mer. Nu blir det kaffe och tv!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt bidrag!

du kommer att meddelas om du blir den lyckliga vinnaren ;D

2008-10-14 @ 15:41:33
Postat av: Malin

Somsagt, jag hör av mig!

2008-10-14 @ 15:42:15
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

BTW! släng upp lite bilder från röjet i lördags!

2008-10-14 @ 15:57:18
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0