Valvaka.


Hälsade somsagt på pappsen igårkväll. Fikade och kikade på teve. Pratade också en hel del jobb. Dom känner någon som har hand om den där kaffebutiken inne på birsta city, vet inte vad den heter. Iallafall så ringde ellinor till hon och hörde om hon behövde nå folk, så ska dit imorgon och lämna in mitt cv och surra lite med henne.

For sedan hem, och skalade räkor och gjorde varsin räkmacka till mej och mami som vi glufsade i oss framför valvakan! Mums! Och självfallet vann Barack Obama! Helt rätt tycker jag!

 På fredag fyller lillebror år, då blir det tårta och grejer, på lördag fyller kicki år, då blir det en massa mat och gosaker, sen vindrickande med tjejerna, på söndag är det farsdag, då ska vi till pappa, vet inte om det blir en massa mat där och kanske tårta och på tisdag fyller danne år och då blir det tårta! Så då tänker mamma och jag att eftersom vi ska äta så mycket skit framöver så kan vi äta hur mycket onyttigheter vi vill hela veckan. Och så får det väl bli en nyttig period när allt kalasande är slut! Bra resonerat va?! ;P

Näe ska snart åka och hämta mamma på jobbet, så tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Malin

HAR NI SKAFFAT BIL ELLER?

2008-11-05 @ 18:27:21
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

okej btw , vad ska min mamma ha för bjudning på lördag? :P

2008-11-05 @ 18:27:43
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

å vilka ska ut på lördag nudå? och vart ska ni vara? :D

2008-11-06 @ 16:17:50
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0