Uppe med tuppen.


Vaknade för en timme sedan. Kan inte sova, så passade på att kliva upp och så kan jag skjutsa mamma till jobbet. Sen blir det kanske någon film med lillebror som är hemma och har magsjuka! :S Det är väl därför jag inte kunnat sova, får panik när någon i familjen får magsjuka. Det är det värsta jag vet, jag hatar att spy! Och är så grymt rädd att bli smittad, sen får jag superont i magen på engång när någon spytt, men det är ju psykiskt! ;P Huwa!

Näe, får väl se om jag återkommer något senare idag. Annars får ni ha en bra dag!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha märkte jag i turkiet. hann ju knappt spy innan jag hörde " HUR MÅR DU MALIN, SPYR DU?!"

2008-11-10 @ 20:26:53
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0