Torsdag.


Kvällen har spenderats uppe i fränsta med lina, hos hennes moster. Blev bjuden på kladdkaka,bulla och kaffe. Väldigt längesen man åt kladdkaka, så det var grymt gott!

Börjar bli så fruktansvärt less på att vara hemma hela dagarna, man blir ju helt förslappad! Tänker alltid på kvällen innan man går och lägger sej att man ska upp tidigt och göra något vettigt, men så blir det ju såklart inte. Har skjutit upp ett gardinbyte i säkert två veckor nu, bara för att jag blivit så lat! Men imorgon ska jag iaf upp i tid! Ska baka en kaka till lilljocke som fyller år imorgon! Sen har vi blivit bjuden på tacos av han och hans far till middag innan folket kommer och grattar han.

På lördag blir det vin med tjejerna iaf, kanske har nämnt det i något tidigare inlägg? Det ser jag fram emot riktigt. Sen är jag riktigt sugen på att gå ut här hemma med, göra stan lite osäker sådär, var ju ett tag sen!

Näe nu blir det kväll, för imorgon ska jag upp!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0