Men huvve!


Har bankande huvudvärk, och är fruktansvärt trött. Sov till strax före 3 idag och skulle kunna sova mycket mycket mer. Men efter mycket tjat från mami så tog jag mej i kragen och klev upp. Börjar bli dyngfökyld nu, så tror det är därför jag är så trött hela tiden. Ikväll blir det till att sitta framför tv:n hela kvällen. Först sista avsnittet av ensam mamma, sen sanningens ögonblick. Ska försöka dra med mej mamma till affären och köpa julmust, pepparkakor och lussebullar, längtar så fruktansvärt till jul nu. Allt julbak och allt mys med familjen. Och nästa söndag är det första advent, då ska alla julstjänor och vad det är upp! Sååå mysigt!

Igår blev det en lugn kväll. Följde med lina och skjutsade upp hennes mamma och pappa nordanede eller vad det nu heter! På vägen dit så hoppade det ut ett litet rådjur alldeles framför bilen. Men det gick bra så vi körde inte på det iaf. När vi släppt av dom så tog vi en liten sväng med bilen. Sen när vi skulle hämta fia och berra så körde vi på ett lodjur, eller körde på och körde på, vi snuddade i det. Det var första gången jag såg ett lodjur live. Så det var lite fränt, men blev ju bara en snabbis jag såg det.  Haha, efter vi snuddat i det så kunde inte lina och jag riktigt koppla vad det var för djur, den hade ju prickar.. Men sen kom vi ju på att det var ett lodjur! Men efter en stund kom det fram vad vår första (dumma) tanke var när vi kört in i den, och det var att det var en loepard, men kom på sen att dom finns ju inte i sverige! Hah men det gick så fort så det ploppade upp många tankar när de där hände!

Näe nu ska jag gå och steka kyckling, idag blir det potatisgratäng och kycklingfilé! Mums!

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Malin

För det första. Dummaste jävla tanke alltså! VARNING!

För det andra. Tur att det gick bra iaf.

För det tredje. Byt stil ! Får ju fan anstränga ihjäl sig för att läsa igenom med den texten och den vitaste bakgrund! ;D Annars ska jag sluta klaga och säga att jag saknar dig : )

2008-11-23 @ 23:52:00
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0