Hockey och tårta.


Ställde klockan på 10 imorse, men inte kom jag upp inte! Vaknade väl till liv runt 1-tiden och slog på teven och kikade lite på Den ofrivillige golfaren. Sen blev det en kortispromenix med Melker. Tog och plockade lite och diskade, och då kom jag på att jag skulle baka något gott till ikväll när vi skulle se hockeyn hos kicki och örjan. Så drog ihop en sockerkakssmet, delade den sedan i två lager och la marsansås imellan. Sen kom jag på att jag ville ha hallon och blåbär på också och lite grädde, så for och hämta mammsen på jobbet och sen blev det en snabbis på affären för att handla. Så det blev som en liten tårta kan man säga. Väldigt god! :)

Imorgon tänkte jag försöka lyckas med att kliva upp i tid. Ska också ta mej i kragen och se till att lämna in lite cv:n på några ställen. Måste ha jobb nu. Blivit dåligt med det på sista tiden. Så får ingen vidare lön i slutet av november inte. Jag vill ha mycket pengar nu så jag skulle kunna hälsa på malin och nicke. Men det går ju inte! Saknar henne väldigt mycket idag! :( Jag vill att du kommer hem nu snart! Så vi kan ha en myskväll och se på film!

Ska också åka till pappsen imorgon och hälsa på! Längesen jag träffade han nu, så ska bli kul! Ska ta med mej lillebror också så han kan sälja lite jultidningar där!

Näe nu blir det kvällen!
 Natti!


Lägger upp en bild på mej och malla sen nyårfirandet i
 Vemdalen för snart 1 år sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

din tårta lät väldigt god måste jag säga! och jag saknar dig med propp! :(

2008-11-04 @ 01:12:03
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

PRO-kaka juuu :P

2008-11-04 @ 13:20:44
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

har aldrig sett den bilden :D nice! det där är kärlek det ;D <3

2008-11-04 @ 16:53:00
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha, ja min farmor har alltid gjort den sen jag var liten. Det är sockerkaka med marsan eller vaniljkräm mellan. :P

2008-11-05 @ 10:30:29
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0