Tjollahopp.

Idag har det vart en lång dag på Tonhallen. Kikat på en massa workshops, vilket var ganska intressant och sen så blev det teater.Vid lunch så unnade jag, evelina och betty oss en burgare på McDonalds,och det var riktigt gott faktiskt, var ett bra tag sen man åt där. Ikväll ska jag försöka ta mej i kragen och plugga lite matte till provet imorgon, men är så fruktansvärt less på skolan nu, men det är ju inte så långt kvar! Så bara att bita ihop..

Nu ska jag ta och ringa angående lite jobb, sen ska jag svulla i mej lite lasagne!

Tjollahej!


 

Kommentarer
Postat av: malin

jag har också ätit lasagne idag : )

2008-05-05 @ 23:52:29
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0