fettarkväll.


Fortfarande förkyld och har världens hosta,  less på det nu! Jag vill bli jättefrisk.

Känns bara som att jag har ätit idag. Ha vart hemma hos lina, gjorde först krossade bär med socker, kändes som att vi var tillbaks till sommaren som var, mysigt! Jag vill ha sommar och värme nu, GE MIG!
Sedan tog vi och öppnade en chipspåse och satt och smååt medans vi väntade på att riset skulle koka klart.
Åt jättegod kebab- och kycklinggryta med ris. Sen satte vi oss framför teven och åt lite mer chips och kikade på så ska det låta! Vi kände oss som riktiga gammtanter, men det är ju riktigt mysigt och sitta och sjunga med! Jo just, innan så ska det låta började så gjorde vi den supergoda hallonpajen med, som vi väntade med tills malin n kom och tills kill bill började. Sen kom sanna och så kikade vi på hockeyn en sväng, men det gick inte så bra så det var inge kul..  Satt också och surrade lite om midsommar och sånt..

Lina och jag hade redan bestämt oss på dagen att vi skulle ha en riktigt fettarkväll, så hon tog fram lite räkor som vi sen försökte proppa i oss även om det var fullt i magen, men det var gott! :)
fettodag va?! ;)

Känns som att man borde ta en promenad imorgon när man vaknat!

Måste ta och ordna en klänning till studenten med, är ju inte så långt kvar.Har ju sett en jättefin men den blir det nog inte! Så det kanske blir en sväng ut till birsta imorgon med mammi.

Näe, nu ska jag kila!

På återseende!



image174

Bara 17 skoldagar kvar juh!

Kommentarer
Postat av: malin

Ha! jag tror det krävs mer än en promenad för att förbränna ALLT det där , fetto ;D haha!

2008-05-17 @ 14:55:17
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0