Tisdag

Har kommit på att det inte spelar någonroll när jag ställer klockan, för jag kommer inte upp hur jag än gör! Ställde klockan på 10 men klev upp halv 1 istället.. Åsså tänker jag, imorgon SKA jag kliva upp tidigt och göra något vettigt, men näe! Fast det blev iaf att jag gick runt sidsjön idag iaf med melker, känns ju lite positivt iaf! Är också sugen på att börja träna någonstans, sanna vill ha sällskap på helex, och är ju ganska sugen måste jag säga så ska nog ringa och höra vad den kan kosta med ett årskort där!

Ikväll blev det lite mys hemma hos Sanna med te och wienerbröd, mysigt! Lutar också åt att det blir Metaltown den 27-28 juni, med sanna iaf, kul att göra något och ha något att se framemot! : )

Imorgon lutar det åt en sväng på stan med henne och en CH-sallad! Mums!
Nu ska jag kila ut med hönn!

Natti!

image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0