Jobb hela helgen.


Är hemma på lunch nu och ska tillbaks till 15, sen blir det jobb till 20.00 ikväll. Och imorgon jobbar jag 7-21! suck! men sen är jag ledig några dagar, och då förväntar jag mej sol så jag kan ta mitt premiärdopp! :P  Igår var det bara lugnt, var hos åström och lina en sväng sen for vi bara runt i stan och hade tråkigt. Senare på kvällen åkte lina och jag runt och lekte civilpoliser! Skitkul ju, haha låter som att vi är riktiga barnrumpor! Men vi tyckte iaf att det var kul!

Ikväll blir det förmodligen bajslugnt, iaf för min del. Malla och dom surra om att gå ut, men inte jae! Kanske umgås med mammsen ikväll då. Nu ska jag käka lunch sen jobba!

På återseende!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

nahe, å varför dårå? :O

2008-07-23 @ 23:00:02
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0