Första doppet i år!

Nu har jag entligen tagit premiärdoppet, och det var ju på tiden! Har blivit en sån badkruka på senare år, men nu är det gjort. Åkte och bada igår efter jobbet med lina och mammsen.
Ställde klockan på 10 imorse och åkte ut på krokviken med kicki och mamma och blev kvar där ett bra tag.  Är ju riktigt skönt i vattnet när man väl kommit i. Kanske det blir en tur ut på imorgon med. Nu sitter jag och väntar på att kebabrullarna som vi beställt ska bli klar, Lina och jag har verkligen väntat på den här dagen nu! ;) Ikväll blir det bara lugnt.. Lite film med sanna och lina och chipsen.. Kanske någon öl med.. Näe nu ska jag kila jag.

 Ha en bra kväll! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Men ta och uppdatera lite nu! och släng upp lite bilder från yran på samma gång ;D

2008-08-04 @ 13:42:30
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0