Bilbingo


Har jobbat kortdag idag, riktigt skönt. Och imorgon är den enda dagen jag är ledig  på hela veckan.Och då är såklart ingen annan ledig, så har inte en aning om vad jag ska hitta på. Känns riktigt tärt att jobba helg.. menmen.. är ju ledig hela nästa vecka utom torsdagen, så ska inte gnälla. Sen så åker iaf jag och lina upp till fränsta på torsdagen eller fredagen som det ser ut just nu!

Vart i kovland och spelat bilbingo med malin, mammsen, kicki och mormor nu ikväll. Asså jag blir så jävla arg när jag spelar bilbingo, alltid bara något nummer ifrån, JÄMT! Har inte temprament för nått sånt där, jag blir verkligen galen! Jag har inte vunnit när jag spelat bilbingo en enda gång, så fundera på om det här ska ha vart sista gången. Aja, nog om det.

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe, sen ska jag slå en pling till lina och kolla om hon kommit hem!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: sanna

Meen Hallååå !

Skicka bilder från midsommar ! >_<

2008-07-10 @ 00:42:32
Postat av: Malin

haha, de vet inte du ! : P

2008-07-12 @ 01:13:48
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0