Vill ha sommar NU!

Har nyss spelat Rummy med mami och lillebror. Gick sämst! Men det var ju första gången jag spelade det så nästa gång vinner jag! Sen har jag inte gjort något mer ikväll, tog mej inte i kragen och gjorde essän, så måste väl försöka göra den innan veckan är slut, annars blir nog herr Ahrzing arg.
Jo, jag har föresten gjort en sak till nu ikväll, jag har ju läst igenom hela Sannadees blogg. Var så ruskigt kul att läsa faktiskt! Kom på när jag läste att sommaren 2007 var en riktigt bra och rolig sommar,hade så ruskigt kul när jag tänker efter. Så nu längtar jag vidrigt mycket till den blivande sommaren! När jag tagit studenten och när när det är sol och varmt hela dagarna! Kan inte bli bättre! Kan ju inte vara så långt kvar till studenten nu tycker jag?!

Sen försvinner det ju några skoldagar när vi ska jobba på VM i Östersund den 7-17 februari. Längtar inte ett dugg till det nu. Känns bara som att jag kommer stå och frysa och klaga! För det är ju jag det! ;)
Sen så kommer jag ju sakna mina älskade väninnor här hemma.. Men får hoppas att tiden går fort, då går det nog bra! ;)

Nu ska jag platta håret, sen tänkte jag försöka sova!

Natti!

image104
Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jomenvisst, det var ett bra tag sedan! Längtar till sommaren jag med. Vi har asmycket i skolan just nu.. Skitjobbigt! Jadu, familjen Nilsson har splittrats, så pappa bor i bosvedjan och mamma i granloholm. :P Så jag bor väl lite här o där när jag känner för det. Vart bor du förresten, tror inte jag fått reda på det!? ;)

2008-01-23 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0