Tokförkyld

Andra dagen jag är hemma från skolan nu för att jag är tokförkyld, har ont i öronen,halsen och har tappat rösten lite halvt! Jag vill blir friisk nu. Igår for Malin återigen till Linköping, tråkigt, men jag hade ju gjort precis samma sak om jag var hon! Men hon är väl förhoppningsvis hemma i början av nästa vecka. Jag vill också hitta en karl som jag kan fara till och mysa med, men näe.. inte jae! =/ Kanske man ska ställa in sig på att leva i celibat resten av sitt liv? *-) Aja, nog med det..

Igår blev det gomiddag hos mormor och morfar. Slocknade i deras soffa och sov tills lina ringde och sa att hon var utanför, så då gick vi hem för att se på film. Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss.. För när vi kommer hem säger mamma att grannen har vart och plingat på och ville att vi skulle gå ner och titta i trapphuset. Så Lina och jag gick ner och ser att någon har kluddat på väggen med en spritpenna! Fan vad hyggligt, som att det inte räckte med allt annat som hände i lördags. Så det var ju bara att skippa filmen och börja skrubba väggarna istället! Det är ju tur att man har de grannarna man har..

Efter allt slit så blev det popcorn och första säsongen av OC.
Näe, nu ska jag hoppa ner i sängen och knarka alla möjliga saker för att bli frisk igen!

Adjöken!

 

 HYGGLON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0