Tjugondejanuari


Har varit en trevlig helg, men är slut som artist nu måste ja säga.

I fredags så satt jag, lina och åström hemma hos sanna och hade fredagsmys. Blev något glas vin, och för vissa blev det ju lite mer! haha.. Riktigt mysigt var det. Tycker absolut att det ska göras om när alla är på hemmaplan igen. Tack för den Sannadee! :)

Lina och jag tog och for upp till Ånge igår och hälsade på och drack grogg med folket. Satt först hemma hos Fredrik och umgicks med folk och hade trevligt. Sen kom vi på att vi skulle ta och röra på oss, så då gick vi på Knutstation för att dricka lite öl. Hann bara komma in och vända ungefär, eftersom dom skulle stänga. En person var där som jag inte sett på ett tag, och måste bara säga att han var så otroligt olik sej, riktigt kul..  Så vi bestämde att vi skulle gå hem till han på efterfest. Men då blev det tråkigt nog lite livat, så jag hamnade där själv tillslut. Men det funkade ju bra det med :) Lina försvann iväg på någon annan efterfest.. Hon verka ha haft riktigt roligt! ;)

Nu känns det som att allt börjat om på nytt igen och jag blir förvirrad. Fast vet ju hur jag kände innan vi åkte dit upp med, men nu har dom liksom kommit tillbaka igen. Kanske bara var dummt att göra som jag gjorde? Men det känns ju såå bra när jag är där, och speciellt den här gången! =/ Sen är det ju det med allt snack, men det är ju svårt att styra känslor.. Jag vet inte vad jag ska göra?

Somnade i soffan förut, så tänkte gå och lägga mej men nu hamnade jag här istället. Så nu är jag ju ganska pigg igen! typiskt.. Men nu ska jag iaf bädda sängen, och kurera mej lite.. Imorgon är det återläsningsdag!

På återseende!

image102
 Den bjuder jag på! hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0