Segt.

Är jättesugen på att åka på skiweek.. Skulle vara skitkul! David och dom har ringt flera gånger och frågat om vi vill komma upp.. Men nu skulle ju Sannadee på alkoholkurs och till tandis och en massa och Lina har fått magsjuka! Sen så kanske det är lika bra att stanna hemma och spara lite pengar och göra något vettigt istället. Så det bli inge av. Nästa år kanske?!

Vaknade imorse runt elvatiden, riktigt skönt att få sova ut lite. Slog på Angel eyes och låg och drog mej till halv två! Underbar film, man blir ju riktigt kär när man ser den!  
Sen har jag inte gjort ett skit idag. Trodde att vi hade tvättstugan så man kunde fördriva lite tid där nere, men näe..  Är rastlös och vill göra något men alla är ju borta eller upptagna. Kanske man ska ta och börja på litteraturessän nu ikväll så man blir klar någon gång. Eller så blir det en helkväll framför teven! får se..

Tjillevippen!

image103

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag vet inte riktigt hur man gör med det här, men nu skriver jag här iallafall! :D Yes, jag har fått pengar av min Göran! ;) Jo, tack det är helt okej med mig. Väldigt skolless bara men man kämpar på ändå. Hur står det till med dig då? :)

2008-01-22 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0