Middag och tjohejsan.

Har vart en superlugn dag idag. Kom faktiskt i tid till skolan, var väl bara för att jag fick skjuts utav emil!
 Har suttit och diskuterat lite om Östersund. Först skulle vi ju bo 3 mil utanför östersund, men då visade det sej att det inte gick några bussar dit ut och att det var ett väldigt trångt boende. Det var 20 våningssängar uppradade i ett rum! Skulle förmodligen klösa ögonen ur varandra om vi skulle bo så. Så nu blir det så att vi ska bo i centrum istället. Så nu känns det ju lite bättre iaf. Men är inte riktigt taggad än för det här, men får väl hoppas att det kommer! Och i eftermiddags började vi med engelska b kursen! Jag HATAR och då menar jag verkligen hatar engelska!

Efter skolan tog jag en sväng ut till birsta med Sanna och inhandlade 64 toarullar till sanna! Så är du bajsnödig och har dåligt med papper så är det bara höra av sej till sannadee! ;)
  Var också bjuden på middag hos mormor och morfar, riktigt gott var det! Sen så somnade jag som vanligt på soffan där och sov till 9. Blir nog svårt att somna ikväll, men har ju sovmorgon imorgon som tur är!

Sen börjar jag få abstinensbesvär, jag vill hitta en karl och det är NU!
Vet ju en karl som inte skulle vara helt fel! Men det vet inte du vem det är!
En riktigt pluttinutt! ;)

Nä nu ska jag gå och äta vitpepparkorn, börjar fundera på om det är en magsjuka som spökar i min mage! =/

På återseende!

image105


Kommentarer
Postat av: Malin

De är så illa alltså så att du nästan annonserar på blogg.se ? ;)din tid kommer gumms :D

2008-01-24 @ 11:48:15
URL: http://malinos.blogg.se
Postat av: Frida

Illa! Mjo, det var tråkigt, men har väll kommit över det värsta nu. Jag menar veckan innan jag fick reda på det var hela familjen o kikade på hus tillsammans.. så! :P Det kom som en chock! Niklas bor i Korsta numer, precis som Andreas. Lär väll säkert dras dit jag också snart! ;) Jasså? :) Med familjen då eller, ensam? :)

2008-01-24 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0