Hurtigbulle!

De é ja re! :) Så mycket som jag rört mej idag, kan jag nog inet gjort på ett år! Imorse tog jag en promenad till skolan,hade idrott med styrkestationer, sen gick jag hem och sen blev det fys/styrka på träningen nu ikväll! Kanske inte låter så myckt ändå, men det är fan bra för att vara jag! Så nu är jag lite småstolt över mej själv! ;)

Har också varit och pratat jobb idag, och eftersom alla jobbar och är borta i helgen så tog jag på mej att jobba redan då! Så lör 9-16.30 och sön 9-16.30 blir det..

Imorgon får vi nyckeln till nya lägenheten, så blir väl så att man far dit en sväng imorgon och donar lite.. Måste börja kolla på tapeter och sånt innan jag drar iväg till Östersund. Är ju bara en vecka kvar tills vi åker nu! Skulle ju behöva ta en sväng ut till birsta någon dag också och kolla efter lite nya mjukisar och småplock som jag måste ha med! Få se vad som hinns med..

På återseende!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

men jag är ju hemma : O

2008-01-31 @ 23:09:13
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0