En eloge till mej!

 Igår var jag faktiskt och tränade fotboll, var faktiskt ganska kul måste jag erkänna. Kände mej ganska hurtig! hah. Sen var jag faktiskt på skolan tidigt idag, långt innan vi började, eller tio minuter innan iaf! Inte dåligt för att vara agge inte! Nu alldeles nyss ringde Per angående jobbet. Ska träffa han på nu torsdag,så får se vad vi kommer fram till. Blir nog jobb nån helg och lite kvällar! Känns riktigt bra. För jag har ju inte direkt kämpat för att få det här jobbet, det är ju dom som ringt mej! :)

Ikväll ska jag leka med Malin och Lina iaf! Kan ju alltid hoppas på att Sanna kommer förbi en sväng med.
Nu ska jag gå och käka middag hos mormor och morfar!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tro inte att du är nån för det inte ;P

2008-01-29 @ 18:02:32
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0