Nyduschad.


Har precis klivit ur duschen. Blev en riktigt lång och varm dusch. Så nu är man fräsch igen. Dom ringde iaf från komvux idag, så nu är det bestämt att jag ska få läsa naturkunskap B på distans, så börjar med det på måndag. Känns bra men samtidigt jobbigt eftersom jag kommer att få plugga arslet av mej mellan jul ocn nyår, mitt i julruschen och mitt i allt myys! Men så är det! Har bara fem veckor på mej med ,så det är bara att ligga i!

Får se om vi kankse far hem till granlo idag ändå, ska försöka övertala mamma. Finns inte så mycket att göra här hos momma. Om man är hemma på dagarna så kan man ju ordna det sista innan julen. Fast ska försöka få mamma att gå med på att vi ska ta fram julgranen här innan vi åker hem! Hemma lär den förmodligen inte komma upp förns nån dag innan julafton, om inte jag får bestämma!

Nu ska jag blåsa håret!  Kanske återkommer senare!

Hejsvjes!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha , ni ska ju vara helt klar dagen före julafton iår när jag kommer hem ;D Vet inte riktigt om jag tror på det asså :P

2008-12-16 @ 19:20:20
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjaaa :) Kollar in här...



Titta gärna in i min nya blogg med!

2008-12-16 @ 19:24:16
Postat av: agge

Lite svårt att kolla in din nya blogg när jag inte vet vad den heter! :P

2008-12-17 @ 00:38:25
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0