Lucia.


Gårdagen spenderades i fränsta med lina. Medans det kollades på bilen hennes så kikade vi runt i dom få affärerna som finns där. Var bla på järnhandeln, fanns så mycket fint där. Så måste ta och gå på järnhandeln här i stan och kika nått framöver. Finns ju så mycket att titta på.

Idag har jag vart och kikat på lucia iaf på mammsens jobb och fikat pepperkakor och lussebullar. Det var fint, men kanske lite väl kort. Tror dom bara sjung i 10 min! Blir en lugn kväll, blir väl så att man kikar på idolfinalen och äter lite gotta. Jag är så fruktansvärt trött redan nu, så om jag känner mej själv så kan jag väl inte ligga i soffan och kika för då somnar jag väl.

Imorgon är jag,mamma och lillebror bjuden på middag hos kicki och örjan. Sen tänkte vi gå och kika på lucian i GA kyrkan. Det är ju såå mysigt med lucia, det är liksom ett måste och man känner verkligen att det börjar att närma sej jul! Det är ju trotsallt bara 12 dagar kvar nu! :) Och tiden kommer väl bara att springa iväg de sista dagarna.

Näe nu tänkte jag plocka lite disk sen blir det soffan!

Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Härligt! :) Ja, verkligen, kommer bli en upplevelse :). Tror det blir typ 18 dagar.. Åker den 18 dec. och kommer hem den 5 jan, så det blir dett tag iaf :). Btw, jag var också på lucian i GA kyrkan, hur fint som helst! :). Hoppas du ska läsa kurserna! :)

2008-12-14 @ 14:30:11
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0