Gofika.


Kvällen spenderades som sagt hos emelie med lina. Blev bjuden på te och gomackor! Riktigt myskvällsfika. Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar. Mammsen och jag bestämde att vi skulle sova här så hade vi nära till allt, plus att bilen kan stå i ett garage så man slipper skrapa den varje gång man ska använda den. 

Nu är det inte heller långt kvar tills mormor och morfar kommer hem från turkiet, bara 6 dagar kvar. Kan inte fatta att dom vart där i 2 och en halv månad redan,  har verkligen gått jättefort! Och idag (om man räknar med imorgon) så är det bara 1 vecka till julafton!  Wiiee! Känner mej som ett litet barn när jag sitter och skriver om julen hela tiden, men det är ju så mysigt bara. Och det här tjatet kommer ni nog att få läsa några gånger till innan julafton!

Dom har ännu inte hört av sej ifrån komvux . Jag vill veta hur det blir med det där pluggeriet nu! Har jag tur så kanske dom ringer imorgon. Imorgon tänkte jag också ta en liten promenix med melker runt om i stan. Det kommer att uppskattas!

Nu ska jag sova!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

En vit , 3-sits! : ) den är fin.

Ja, om en vecka kommer jag , sen om två kommer ni ! sen om 2½ flyttar jag ;P

2008-12-16 @ 08:26:09
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0