Vilka as.

Imorgonbitti ska jag skjutsa Malla och Nicke ut till Midlanda. Dom åker ju nämligen till turkiet nu i en vecka,as! ;) Men åker ju förmodligen, om nu allt går bra, med tjejerna den 27 september till turkiet ! Ska bli grymt skönt. Tog en promenad till bergsåker igår, för att kika på lillebrors och hans pappas lägenhet. Fick middag där och sen slocknade jag på soffan i några timmar.

Har jobbat mina två dagar nu, är bara hoppas på att dom ringer snart igen och behöver folk. För jag behöver mer pengar, och jobb. Sen får jag nå fel av att bara sitta hemma på dagarna.

Näe nu blir det sängen så dom inte missar planet imorgon, skulle ju vara tråkigt! ;)
Återkommer kanske nått imorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0