snart så..

..är jag arbetslös! Känns inge vidare, och känns väldigt konstigt att inte veta vad man ska göra efter sommaren! Men kommer iaf att jobba arslet av mej den här veckan, som är den sista med mina käraste. Så här ser mina sista arbetspass ut:

Ons: 08:30-14:30
Tor: 15:00-21:30
Fre: 15:00-21:30
Lör: 07:00-21:30
Sön: 07:00-17:00

Funderar på att byta bort söndagen så jag också får dra på mej partyhatten och fira kärringen som fyller 20 på lördag, dvs Malin. Lutar åt det just nu..Och det är jag fan värd efter sommarens slit, tycker jag! :) Idag fyllde min kära kamrat i Bigburn, Madde, 20 bast hon med. Grattis ännu en gång!

Har kommit på att jag inte vill bo kvar här i sundsvall längre iaf. Så nu vet ni det också!

Nu ska jag kila!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0