Sol!


 

Har vart kanon väder nu i flera dagar! Nu känns det verkligen som att sommarenn är på väg ändå! Så tumme upp för det! Är fortfarande hemma från skolan, har nog inte vart så här förkyld i hela mitt liv. Men det här ska bli sista dagen, för jag har bestämt att jag ska gå på måndag oavsett hur jag mår, halka ju efter så mycket annars!

Så i helgen blir det lugnt för min del, andra helgen i rad som jag är hemma nu, men det är ganska skönt och så orka jag verkligen inte göra något heller, sen finns det väl inga pengar till att göra något med! Nu måste jag ta och ringa några telefonsamtal och sen måste jag ut med Melker! Men det blir nog inte lika lång promenad som malin brukar ta med han på! Det får vänta tills på måndag det.

På återseende!

image147

Kommentarer
Postat av: malin

latmask ! : P
melker tycker om mina rundor han!

2008-04-18 @ 18:10:24
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0