Coheed and Cambria

I onsdags när jag vaknade var det ett rikitgt skitväder ute så klart! Och jag hatar att åka buss, speciellt på vintern, och då hade det så klart snöat drygt 1 decimeter.
Fick skjuts med Fia in till busstation där vi mötte upp David. Sen vandrade vi mot bussen. Och dumma som vi tydligen var, så bar vi ju vår öl i en systempåse, så innan vi kliver på bussen så säger chauffören att det har kommit en ny regel och att vi tyvärr inte får ta med oss ölen in på bussen! Så det sket ju sej.. Men vi hade väl ganska trevligt på bussen ändå måste jag säga.. Tills vi kom Tönnebro, och vi krockar med en bil! Och jag fick såklart panik, och satt på spänn resten av resan.

När vi kom fram gick vi och satte oss och knäppte en öl och väntade på sannadee! Sen blev det Burger King, där vi också fick lite underhållning av världens psykokärring! Hon var helt galen. Hon stog och tokbankade på tangentborden, drog sönder datamusarna och kastade dom på golvet och sparkade på dom! Haha så jävla stört!

Sen tåg vi tunnelbanan till Kellys och satt där och drack billigt, 19 kronor för öl,cider och shot! Riktigt bra ställe faktiskt. Men sen bar det av till det efterlängtade Debaser för att se Coheed!
Rikitgt bra konsert var det, jag hade grymt kul och det var verkligen värt pengarna! Det var grymt!
Lite tråkigt att dom avslutar med ett trumsolo på 20 minuter bara, istället för att spela Wake up eller The light & the glass! MEN jag är såå nöjd ändå! :D

När jag fått bilderna av Sanna så läggs dom självfallet in här!

På återseende! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0