Päronsoda och Schweizernöt!


Tog iaf tåget upp till Sanna igår! Var så himla nervös, visste ju inte riktigt vart jag skulle hoppa av eftersom det var nattåg så ropar dom ju inte upp: nästa ånge,nästa ånge eller vad dom säger!  Sen var det ju så mörkt ute så jag såg ju inte så värst mycket heller! Men som tur va så hade jag ett par grannar i vagnen min som också skulle till ånge, men dom verkade inte heller veta när dom skulle gå av, så dom gick och ställde sig vid utgången och stog där i 20 minuter ochva lika nervös som jag ! :P Men det gick ju bra iaf, för nu är jag ju här!  :D

Sanna och jag hade ju bestämt att vi iaf skulle ta en grogg när jag kom upp. Men det blev inte en, utan det blev 3 och en tetra Red Gold som är neonrosa och har Söt, mild, godisliknande smak med karaktär av smultron. Haha.. 
Satt först uppe på sannas rum, fick sedan besök av forsberg, cyklade till steve runt halv 4 och sedan till erik vid halv 5! Så det vart ju lite mer än beräknat den kvällen somsagt! Men det var trevligt! Blev också väldigt lite sömn inatt.. har bara sovit två och en halv timme! så jag tror att jag är trött nu. Men om jag lägger mej och sover i en timme nu så blir nog hela den här kvällen förstörd!  Å det går ju inte!

Sitter hemma hos Sanna nu och väntar på att hon ska sluta jobba, bara 6 timmar kvar! Sitter förövrigt och lyssnar på Stone Sours nya album som Sanna visade mej igår, väldigt bra faktiskt, och äter schweizernöt och dricker den äckligaste päronsodan jag någonsin smakat! =/ Ville ju ha Trocadero men det verkar inte ha kommit upp till Ånge än! 

Näe, nu börjar sanna bli hungrig så jag ska väl gå till henne så vi kan käka något! Men gruvar mej för att gå ut i blåsten! För jag har ju "lånat" ut min älskade halsduk till en viss pers(s)on. Och har en känsla av att jag aldrig kommer att få se skymten av den innan jag åker hem!  =/

Btw så kommer ju Malin och Lina hem imorgon! Roooligt! =)

Haddibra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0