Helt slut!

Är så jävla trött nu så det är sjukt.. Klev upp klockan 06:15 imorse! Vilket är rekord sen i sommras! Ganska stolt över mej själv faktiskt! :D Men det vart inte många timmars sömn då, 4 timmar! Låg ju och kikade film så kunde inte sova. Och ikväll blir det också film med tjejerna! Lina och jag började att se Omen i sommras nångång så nu tänkte vi se tvåan ikväll! Kom inte ihåg om den var lika dålig som ettan.. jaa det visar väl sej!

Igår var vi ju hos Lina och såg på film och myste till det jag,malin,lina och madde! Såg på Perfect stranger, bra film!

Imorgon ska jag ut i skogen med barnen hela dagen och leka å grejja och så är det ju sista dagen innan lovet med! Sååå skönt! Ska mysa till det riktigt nästa vecka hade jag tänkt! Fast vet inte vart och hur dock! =/ menmen..

Btw så köpte jag en svart mysig mössa idag på Gina när jag gick med Sanna!

Näe.. Nu tänkte jag tjocka i mej lite mat! Kanske återkommer senare om jag får tid!

Haddibra!





                                                                                                                                                    Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0