Försäljarmongo!

Ja.. kan ju börja med att säga att den här veckan har gått fortare än väntat! Och jag har dessutom haft en trevligare vecka än väntat med! Trodde inte att det skulle bli en sån bra vecka när jag läste mailet från Göran, att han kommer att vara sjukskriven ett tag framöver i söndagskväll,eftersom jag har han 4 lektioner på en vecka! Så helt plötsligt blev jag ledig hela måndagen, sovmorgon på tisdagen och ledig hela torsdagen.. Så då bestämde jag och Sanna att vi skulle hitta på något på måndagen! Så jag tog 10:18 tåget upp till henne i måndags! Vi gjorde inte så värst mycket, vi tjockade mest i oss en massa goosaker och hade allmänt trevligt! Tog även en kvällsprommis på 50 minuter med efter allt ätande, vilket vi behövde efter den dagen. Men inte vart det bättre efter prommisen heller, för då gick vi på Konsum och köpte chips och dipp som vi skulle feta i oss medans vi såg på film!

Tisdagen blev också en väldigt lugn kväll! Sanna och jag låg och svällde i soffan och tittade på en massa bra tv-program! :)
 
Igår var det det skola en hel dag! Kändes väldigt jobbigt.. Efter det så åkte jag ner till stan och träffade Sanna och Emelie på CH. Sedan vandrade jag och kwinnan bara runt på stan och lattjade. Kom på sedan att vi var hungriga så vi gick tillbaks på CH och beställde varsin sallad, och där blev vi kvar ett bra tag! Innan vi skildes åt så bestämde vi att vi skulle gå och prova lite av höstens nymodigheter! :P 

image39    image40



Idag har det varit en lugn dag och ikväll blir det bara till å ligga i soffan och glo på tv! =)
Måste också boka biljett så jag tar mej upp till Sanna imorgon! Ringde även en försäljare ifrån Glocalnet förut idag och sökte mamma, och hon var ju på jobbet så jag sa ju det. Då frågar han vem jag är och hur gammal jag är, och självklart säger jag att jag är hennes dotter och att jag är 18 år! Så då började han ju försöka lura på mig något! Och jag sa ju självklart att jag inte var intresserad men han lyssnade ju inte på mej! Utan han drog om samma sak igen: att det var så billigt och att jag kunde ringa gratis till alla min kompisars mobiler och hemtelefoner! Jag sa återigen att jag inte var intresserad men han bara fortsatte och fortsatte! Men efter drygt 5 minuter gav han upp och sa att han skulle återkomma ikväll så han kunde försöka lura på mamma den här skiten! pucko!

Skola imorgon igen! Sen mot kvällen bär det av till Ånge! Trefligt!

Haddibra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0