23 oktober..

..det vill säga mammas födelsedag! GRATTIS mamma! :D
Glömde också att säga grattis imorse, huwa vad klantigt! =/ Men kom ju på mej sen iaf och skickade iväg ett sms!Så ikväll blir det främmande och smörgåstårta! Mumma! 

Igår tog jag en sväng ut till IKEA för att hälsa på malin, gick även runt en sväng och då köpte jag tillslut min efterlängtade hylla som jag ska ha ovanför sängen! Ett riktigt fynd var det ju ändå, kostade bara 99 kronor, så förstår inte varför jag köpt den förut! Men nu är det gjort iaf! Får väl se när dom kommer upp nu då! Brukar ju oftast ta några dagar eller veckor för mej innan sånna saker och ting kommer upp..

Ja.. på lördag blir det inflyttningsfest hos fröken Å! Får hoppas att det blir roligt! :) Tråkigt att Sanna inte är med och festa bara! Men det kanske löser sej.. ;) haha.. Kan ju alltid hoppas!

Har föresten betalat allt till vemdalen nu! Det är skönt! Det blir underbart roligt det där!
 
Näe.. Ska väl ta å plocka undan lite nu innan folket kommer!
Kanske återkommer senare!


Haddibra! 

                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                Jävla fitta! ;P

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, kan hända att jag vet vem du syftar på? ;P

2007-10-24 @ 12:06:44
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0