Oh funny!

 
Ja, det har vart en otroligt rolig dag idag! Imorse ringde Lina och berättade att hon fick jobbet! :) Har också haft PA-tid idag, så då var jag, Andreas och Robert upp till stallet. Robert hade sin första ridlektion idag faktiskt! haha när filmen är klar kommer folk verkligen få sej ett gott skratt tror ja! Men han var faktiskt duktigare än vad både jag och Andreas trodde.. ;) Ska försöka lägga upp en bild någon dag på Robert i ridkläderna! So sweet! ;) Sen fick jag veta att Sannadee tagit körkort idag! Så glad jag blir älsklingstjejer! :D Ni är grym! Sen har jag ju också en älsklingstjej till som jag inte får glömma, och hon fick fortsätta på IKEA!  Vilka skills alltså! ;)
Imorgon blir jag förmodligen hemma, måste ju skriva klart essän.. Så man kan i princip säga att jag har jullov nu! :D Wiiiee, vad skönt!! Nu ska jag plugga! kanske återkommer..


image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0