Huwa!

Jaa.. Kan ju börja med en resumé av julafton som blev hemma hos mormor och morfar! Fick en hel del grejjer som jag behöver, bl a en digitalkamera! :) Sen så kunde vi ju inte skippa traditionen, som är att åka ner till familjen Östlund/Andersson och fika! Så det var ju en trevlig julafton, förutom att tomten inte kom! Jag vill ha tomte för det hör ju till! Men näe, vi är ju så stora nu får man höra, skitsnack tycker jag! ;P 

Ja igår blev det utgång som jag verkligen hade sett fram emot! Men det blev ju pölsa det såklart! Hade så grymt tråkigt faktiskt! Sen skulle jag vilja gå ut ikväll med men jag har ju inte råd! Det verkar som att jag tom kommer få avboka min klipptid imorgon för jag är så jävla pank och för att jag ska kunna överleva i Vemdalen! TRIST! Vill verkligen klippa mej nu, får se om man kan försöka skrapa ihop lite pengar så det blir av!

Får se vad som händer ikväll, blir väl förmodligen lugnt. Kanske återkommer senare!


Haddibra!


                                                                                                                                 3 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0