Är salt en krydda?

Nu har jag iaf gjort min första vintervurpa för i år i en vanligtvis vältrafikerad korsning, som tur var det ingen som såg mej, tror ja iaf..måste sett så ruskigt fult ut! Haft en väldigt trevlig helg med Lina och allt annat folk! For upp i fredags, satt hemma hos david och förfesta sen blev det mittis, sen efterfest! Gårdagen var ganska lugn till en början, men sedan blev det kanonbra! Blev även en sväng på mittis även då! Var ju lite mer folk igår måste ja ju säga än vad det var i fredags! Efter det fortsatte festen hemma hos David med massa trevligt folk. Tog oss sedan en sväng till erik för att dricka mer öl och där blev vi ett bra tag! Största delen av kvällen satt vi och diskuterade om salt var en krydda eller inte.. haha det blev så seriöst att dom tog och ringde till eniro av alla ställen, och dom sa att salt var en mineral inte en krydda! tycker jag är lite konstigt faktiskt! Haha hade iaf grymt kul inatt, så kul att sitta och lyssna på dom. :P  Somnade klockan elva imorse och vaknade klockan två,  gick och hämtade våra grejjer och satte oss på tåget hem! Är helt slut som artist nu! Nu ska jag nog lägga mej och glo på tv och dricka julmust! Sen kanske det blir en sväng ner till malin å dom med mamma!

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0