3:e advent!

  Shiet snart är det jul, jag börjar faktiskt att längta lite om jag ska vara ärlig! Det är ju såå mysigt! :)
Men det känns som att det är oktober nu egentligen, tycker tiden går fortare och fortare varje år! Har ännu inte handlat några julklappar.. Ska försöka göra det på torsdag eller fredag. Sen har jag bestämt att jag ska ta och koka lite knäck till helgen med. Idag har det varit en lugn dag, jag hade bestämt att jag skulle plugga hela dagen idag så jag blir av med skiten, men näe det sket sej det också! Ställde mej och bakade bullar med mamma isället, sånna där goda med saffran och mandelmassa i. Nu ska jag och mammut fika! Sen kanske det blir till att plugga!

Adjöken!


image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0