12 december

Uscha vad dagarna går fort! Kom på idag att mormor och morfar kommer hem nästa fredag, och jag tycker att dom nyss åkte, kan inte fatta att dom varit borta i 2 och en halv månad nu! Ska bli så kul att träffa dom igen! :D  Har vart en lugn dag idag.. For ner till malin och umgicks med henne och lina nu ikväll! Och tänk att kvinnan har klippt sej! Det trodde jag aldrig! Och det blev så jävla snyggt må jag säga! Man blev ju faktiskt lite avis när man såg det! Så nu vill ju jag självklart också klippa mej! Men jag kan ju inte klippa mej likadant, det skulle ju se lite konstigt ut! Men jag vill göra någonting med håret innan nyår! Lite förändring liksom! Men det kostar ju pengar det med, har ju inte köpt några julklappar heller! =/ Ge mej pengar!!
Imorgon är det lucia, vi tjejer tänkte åka upp och kika på bergsåkers lucia, men då kom jag ju på att vi ska titta på lägenheten imorgon, men det kanske löser sej ändå! Får ju se lucian på skolan iaf! Spännande! Alltid lika kul å se vem det är! :P

Jag måste göra klart mina skoluppgifter med innan onsdag, men jag är ju så dum och åker iväg och gör andra saker istället! Skärpning nu agge! 



image82
Jag vill haaaaa!


                                                                                                                                16 dagar kvar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0