11 veckor!


Andra advent idag, inte långt kvar till jul nu inte! :D

Var även lugnt igår! Satt hemma hos fröken Å med tjejerna och robin och oskar tro jag han hette! Spelade lite Vem vill bli miljonär och hade trevligt! Skjutsade sedan in dom till stan med den vackra och underbara 740:n som man måste choka för att kunna köra! haha.. For sedan hem till Lina och käkade godis och surrade med Berra! ;P haha vilken rolig människa, helt sjukt! :P Efter ett tag ringde malin och då var det bara sätta sig i den underbara volvon och bege sig ännu en gång in till stan!  Sen när vi skjutsat hem henne så låser jag självklart in bilnyckeln i bilen, jag och bilar går inte riktigt ihop har jag märkt!  :P Men det löste ju sej det också!

Lina och jag satt även och kollade i almanackan vad vi gjort alla helger, och då kom vi fram till att vi inte haft en vit helg på 11 veckor! Shiet! Så det var väl bara bra att det blev som det blev den här helgen för det blir ju en hel del nu framöver! :P


Haddibra! 

image78

                                                                                                                            
                                                                                                                                   20 dagar kvar nu..

Kommentarer
Postat av: Malin

11 helger , shit !
ligger lite sanning ändårå i vad man säger : P

2007-12-09 @ 17:35:20
Postat av: Anonym

Vadå sanning? :O

2007-12-09 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0