Weekend i Ånge

Ja.. Nu har jag och Lina spenderat 5 fantastiska dagar i Ånge! Sanna fyllde ju 20 år i lördags! 
Har haft så otroligt kul med mina tjejer! Tack för att ni finns! :D 

image1

Ja i torsdags bar det av till Ånge som sagt.. När vi väl kom på bussen så knäppte jag och Lina våra efterlängtade öl och gjorde ifrån oss alla möjliga ljud! De som åkte bussen tyckte nog att vi var ganska onormala, men men det är lika bra dom vänjer sig för mer sådana resor kommer det förhoppningsvis att bli ! ;)
Har iaf insett nu att jag aldrig har haft med mej så mycket packning för en så kort visit någon gång förut! :S Var ju lite småpinsamt när man klev av bussen i Ånge med en rullväska och en fullproppad trunk och skulle försöka ta sig fram till Davids lägenhet. Men efter mycket om och men så kom vi tillslut fram.   


Fredagen: Hittade en fest hos några bröder, gick sedan vidare till nästa fest och till slut åkte vi till Ponderosa. Kom för övrigt fram när dom stängde men tror ändå att alla blev väldigt nöjd efter den kvällen! ;P

Sannas dag: Började dagen med att gratta Sanna och ett glas o'boy med minttu. Sedan så skulle Sanna göra sin efterlängtade debut på Systemet! Dagen fortsatte med fest, mat, sång, dans och läppstiftsmålning... Sanna och jag kom också på en dans till knarkelefanter! haha.. Har nog inte skrattat så mycket på länge! :D Runt midnatt förflyttade sej knarkelefanterna in mot byn och slog upp sitt partytält och campade som bara knarkelefanter kan!



Söndag: Vin på Davids balkong.

Måndag: De här dagarna tog väldigt hårt på vår gammnucka ;) så hon blev tyvärr sjuk, men det stoppade ju såklart inte gamarna som fortsatte med vindrickandet. :P Mot kvällen vandrade jag och Lina in mot byn för att kolla läget.. Var ju inte så värst många vakna men vi hade trevligt ändå!  När vi är på väg hem kommer Lina och jag på att vi vill göra något speciellt till Sanna från oss två, så konstnärliga som vi är skapade vi en bukett och hittade dessutom ett grattiskort efter vägen! Kunde ju inte bli bättre!  :D



Tisdag: Väldigt tärd dag..


Har somsagt haft 5 oförglömliga dagar med två av mina favorittjejer! Underbart kul!


Haddibra! / Knarkelefanten


Kommentarer
Postat av: sanna

Vetuva!?
Knarkelefanter, dom har mkt större
öron än Indiska elefanter! :D

2007-08-23 @ 20:39:21
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0