Explosioner och popcorn


Denna kväll har spenderats hos fröken Bergman! Haha.. Har nog aldrig sett henne så ful som ikväll! :P
"Hahahah hörde du explosionen Agge, hörde du?! Det bara boohhss! Hhaha hörde du?!"
Hahah.. Du är ju bara för söt du! :P

image10

Aja.. nog med det! Har iaf varit en extremt lugn dag idag. Har inte orkat gjort något alls..
Gick till och med och bytte bort tvättstugstiden efter jag vaknat.. Så lat har jag vart! Men börjar bli lite
stressad på mig själv. På söndag bär det ju av till Turkiet med tjejerna och jag har inte ens vart upp på skolan och lämnat in en ledighetsansökan.. Känns inte som att det kommer bli så populärt bland lärarna heller! =/ Måste även inhandla en bikini och lite småplock också! Så får ta och göra det imrogon med damerna mina!

Nä nu ska man ta och kvälla!

Haddibra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0